Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Dámy, toto funguje! 5 spôsobov, ako spáliť viac tuku než pri joggingu: Kilá pôjdu dolu priam zázračne

13.05.2016 chyb

Jogging patrí k obľúbeným spôsobom, ako rýchlo spáliť tuk. Vedeli ste však o tom, že existujú oveľa efektívnejšie spôsoby, kedy sa ho zbavíte oveľa rýchlejšie? Pôsobia priam zázračne!

Jogging je fajn, ale tuky splálite aj efektívnejšie. Jogging je fajn, ale tuky splálite aj efektívnejšie.

Jogging milujeme, lebo sa pri ňom dá spáliť okolo 10 kalórií za minútu, samozrejme, v závislosti od váhy a rýchlosti behu. Až dvojnásobok však môžete spáliť pri týchto nasledujúcich 5 tréningoch.

  • Skákanie na švihadle

To je síce menšie, ako laná, ale spaľovanie tuku nie je o nič menšie. Hlavne, ak sa robí správne.

  • Bicyklovanie

Najväčší efekt je pri spinningu, alebo na cyklistickej dráhe, keď šliapnete poriadne do pedálov. Ale dobrý začiatok je aj ísť na bicykli do práce.

  • Kettlebell tréning

Je jedno, či kettlebell len dvíhate, odtláčate alebo ním šviháte hore dole, už aj základné cviky s ním z vás vypotia kopec tuku a sú mimoriadne účinné.

  • Burpees (angličáky)

Ide o zmes kľukov a drepov s výskokom. Keď ich robíte poctivo, sú skvelým posilňovačom a tvarovačom tela i spaľovačom tuku.

  • Tréning s lanom

Búchanie a hojdanie lana nerozpúšťa len tukové bunky, ale trénuje aj silu a rovnováhu. Vďaka tomu budete motivované dať do toho čoraz viac.

 

Tlačiť Diskusia (1)