Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Super účinné chudnutie presne podľa typu vašej postavy! Rady šité na mieru: Čo jesť a čomu sa vyhnúť

09.11.2018 pm

Snažíte sa, ako môžete a aj tak tie prebytočná kilá nie a nie ísť dolu? Zistite, aký typ postavy ste a vyskúšajte naše, práve pre vás napasované tipy.

Každá postava má svoje špecifiká a vyžaduje iný prístup. 9 obrázkov vo fotogalérii Každá postava má svoje špecifiká a vyžaduje iný prístup.

Typ postavy: Jablko

Táto figúra sa vyznačuje mäkkým plnším stredom tela a štíhlymi, len zľahka tvarovanými nohami. Prírastok hmotnosti sa zväčša ukladá v okolí pása, ramená môžu byť širšie, no nemusia.

Na čo sa zamerať

Vysoko bielkovinová diéta s prírodnými tukmi vás udrží dlhšie sýtou. Pre ženy – jabĺčka je veľmi dôležitý pravidelný prísun vlákniny, keďže sú náchylné na bolesti brucha od hladu. Vyberajte si potraviny, ktoré vám nezaťažia žalúdok, no pritom vás zasýtia: ovsené vločky, maliny, jablká alebo artičoky.

Tieto raňajky vám vyčarujú BOMBA figúru. 9 obrázkov vo fotogalérii Tieto raňajky vám vyčarujú BOMBA figúru.

Vyhýbajte sa

Pšenici – niekedy môže viesť k výkyvom hladiny cukru v krvi a spôsobovať nadúvanie.

Cukru a fruktóze – ukladajú viac vnútorného brušného tuku.

Alkoholu – spúšťa uvoľňovanie stresového hormónu kortizolu, ktorý zapríčiňuje ukladanie tuku v okolí brucha.

Perfektný snack

Znie to trochu ironicky, no sú to jablká. Tie sú totiž bohaté na vlákninu a ľahko si ich zoberiete so sebou na cesty, keď musíte stráviť deň mimo domova.

Nezabudnite cvičiť

Stres a každodenná psychická záťaž dáva ženám – jabĺčkam zabrať. Vyskúšajte preto upokojujúce cvičenia, napríklad jogu. Adele (30) 9 obrázkov vo fotogalérii Adele (30)

Tlačiť Diskusia