Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Aj vy ste obeťou ukladania tukových zásob? Skúste v jedálničku zmeniť jediné pravidlo, oplatí sa

dnes 06:00 pm

Aj vy ste v chladných dňoch obeťou ukladania tukových zásob? Chcete mať pod stromčekom peknú postavu, aby ste si mohli dožičiť niečo z dobrôt a vianočne zhrešiť? S naším plánom to stihnete.

7 - dňová tukožrútska diéta. 4 obrázky vo fotogalérii 7 - dňová tukožrútska diéta.

6. a 7. deň

Zopakujeme jedálny lístok z ktoréhokoľvek predchádzajúceho dňa. 

Top tipy pre krajšiu postavu

Jedzte potraviny, ktoré rastú v prírode – nič spracované alebo rafinované.

Jedzte domáce regionálne potraviny.

Jedzte surové potraviny.

Vyskladajte si tanier. Mali by na ňom byť bielkoviny v množstve päste, 2 až 3 päste zeleniny, 4 päste šalátu a za hrsť orechov. Avšak prioritou je najesť sa pri každom jedle dosýtosti, aby ste nepociťovali hlad.

Nasýťte sa „štíhlymi“ proteínmi. Do jedálneho lístka zaraďte ryby, kuracie mäso, šošovicu, orechy a vajcia. Bielkoviny by mali byť súčasťou každého jedla. Aby telo bielkoviny spracovalo, musí pracovať usilovnejšie.

Nejedzte neskoro večer. Trávenie a metabolizmus sa večer dramaticky spomaľujú. Preto, ak jete neskoro, vo vašom tele zostáva priveľa nestrávenej stravy.

Pite zelený čaj. Obsahuje katechín, ktorý urýchľuje metabolizmus a stimuluje spaľovanie tukov. Povolený je aj čaj rooibos, biely čaj a bylinkové čaje.

Hýbte sa kedykoľvek môžete. Hrajte sa s perom, krúžte alebo kývajte nohami, keď sedíte. Kým čakáte na autobus, môžete poskakovať, prípadne sťahujte zadok. Denne tak môžete spáliť o 200 kalórií navyše.


‹ 12...67 ›
Tlačiť Diskusia