Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Teraz konečne schudnete! Toto robí pri diétach takmer každý zle: Vy TIE CHYBY neopakujte

04.01.2019 bak

Idete sa pretrhnúť a kilá nejdú dole? Toto je 10 najčastejších chýb, ktoré ničia vašu snahu.

Ak sa vyhnete týmto častým chybám, budete chudnúť oveľa ľahšie. 11 obrázkov vo fotogalérii Ak sa vyhnete týmto častým chybám, budete chudnúť oveľa ľahšie.

1 Nejete dosť bielkovín

Aby ste naštartovali úbytok tuku na maximum a pritom neubúdalo aj z vašich svalov, uistite sa, že prijímate denne dosť bielkovín. Správne by to malo byť aspoň 1 až 2 g na kilogram telesnej hmotnosti denne alebo aj viac, keď cvičíte a chcete schudnúť a zároveň si vyformovať telo. Hádam ani nemusíme pripomínať, čo sú najideálnejšie zdroje bielkovín: strukoviny, chudé mäso, grécky jogurt, tvaroh, sójové mlieko, ryby, orechy...

Strukoviny sú perfektným zdrojom bielkovín. 11 obrázkov vo fotogalérii Strukoviny sú perfektným zdrojom bielkovín.

Tlačiť Diskusia