Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Pomoc, mám roztiahnutý žalúdok! Ako ho oklamať? 1 dôležité pravidlo vám zachráni štíhlu postavu

25.03.2019 pm

Ešte ste ani nedojedli raňajky a už máte pocit, že by ste nutne potrebovali do niečoho zahryznúť? Nie ste v tom sama.

Už naše babičky hovorievali, že čím viac jeme, tým väčší hlad máme. 9 obrázkov vo fotogalérii Už naše babičky hovorievali, že čím viac jeme, tým väčší hlad máme.

Bielkoviny do boja

Mliečna diéta

Či už chcete schudnúť, alebo si chcete hmotnosť udržať, potrebujete bielkoviny. Podľa výskumov existuje spojitosť medzi zvýšeným príjmom mliečnych bielkovín a chudnutím. Telo musí na ich spracovanie vynaložiť viac energie a vy sa navyše cítite dlhšie sýta. Skvelým zdrojom bielkovín je napríklad polotučný tvaroh, syr cottage alebo skyr. Vedci odporúčajú skonzumovať 1 až 1,2 g bielkovín na 1 kg.  Skvelým zdrojom bielkovín je napríklad polotučný tvaroh, syr cottage alebo skyr. 9 obrázkov vo fotogalérii Skvelým zdrojom bielkovín je napríklad polotučný tvaroh, syr cottage alebo skyr.


‹ 12...78 ›
Tlačiť