Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Manžel sa po 40-tke zmenil! Domov chodil unavený a potom... Toto sa mi nezdalo normálne!

17.04.2019 Milly Sekulová

Pre deti je poobedný spánok nesmierne dôležitý, no my dospelí si ho často nevieme predstaviť. Je zdravé si počas dňa dopriať šlofíka a ak áno, ako dlho by mal trvať?

Chronický únavový syndróm je pomerne komplikované ochorenie. 9 obrázkov vo fotogalérii Zdroj: Shutterstock Chronický únavový syndróm je pomerne komplikované ochorenie.

Náš tip!

Po prebudení z poobedňajšieho spánku doplňte tekutiny a dajte si citrusové ovocie, napríklad pomaranč. Pomôže vám to rýchlejšie sa vrátiť do zabehnutého dňa a zmiernite pocity malátnosti. Ak nemáte priestor na šlofík a cítite malátnosť, pomáha fyzická aktivita, napríklad vybehnutie po schodoch. Prekrvíte si tým mozog a telo dá impulz na produkciu nových nervových buniek.

Skvelým pomocníkom sú sušené slivky alebo hrozienka. Bór v nich pomáha efektívne myslieť, keďže ľudia s jeho nedostatkom trpia zníženou pozornosťou alebo majú zhoršené myslenie a pociťujú únavu.

Skvelým pomocníkom sú sušené slivky alebo hrozienka. 9 obrázkov vo fotogalérii Zdroj: Shutterstock‎ Skvelým pomocníkom sú sušené slivky alebo hrozienka.

Tlačiť
Focus Media