Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Vďaka TOMUTO vám doslova spľasne bruško! Bude konečne ploché a bez nadúvania: Stačí, keď...

16.04.2019 Katarína Dobrovodská

Je to neuveriteľné, ale nafukovanie môže vyvolať aj obyčajná žuvačka. Pri dlhom prežúvaní naprázdno prehĺtame priveľa vzduchu.

Ak sa naučíte, ktoré potraviny pomáhajú predchádzať nadúvaniu, bude vaše bruško vyzerať oveľa štíhlejšie. 15 obrázkov vo fotogalérii Ak sa naučíte, ktoré potraviny pomáhajú predchádzať nadúvaniu, bude vaše bruško vyzerať oveľa štíhlejšie.

Jogurty

Ktoré sú najzdravšie? Vyberajte si tie s probiotikami alebo gréckeho typu. Sú pre vaše trávenie priam požehnaním. Preventívne zjedzte aspoň jeden jogurt počas pracovného týždňa. Akútnu úľavu zabezpečí tiež biely jogurt so živými kultúrami. 15 obrázkov vo fotogalérii Akútnu úľavu zabezpečí tiež biely jogurt so živými kultúrami.

Mätový olej

Mentol v mätovom oleji upokojí podráždené črevá. Uvoľňuje kŕčovité stiahnutie svalov črevných nervových buniek a uľahčuje odvod vzduchu.

Mätový olej uvoľňuje nos. 15 obrázkov vo fotogalérii Mätový olej uvoľňuje nos.

Rasca

Túto veľmi starú koreninu poznali už naši prapredkovia v dobe kamennej. V období antiky ju pridávali do mnohých jedál a prisudzovali jej liečivé účinky. Obsahuje silice, bielkoviny, olej a flavonoidy, vďaka čomu zmierňuje nafukovanie a odbúrava tráviace ťažkosti. Rascu pridávajte do polievok a omáčok, môžete si uvariť rascovú polievku alebo odvar, ktorý užívajte dva-až trikrát denne.  Dávajte si pozor na to, čo jete, zbavíte sa mnohých problémov s trávením vrátane nafukovania. 15 obrázkov vo fotogalérii Dávajte si pozor na to, čo jete, zbavíte sa mnohých problémov s trávením vrátane nafukovania.

Tlačiť