Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Paradajky zaútočia na tukové vankúšiky: 3 dni jedzte TOTO a zabudnete, kde ste mali kilá navyše

26.08.2019 pm

Jesť ako na dovolenke a k tomu aj schudnúť? So šťavnatými, okrúhlymi, osviežujúcimi plodmi sa to stane skutočnosťou. Teraz majú sezónu!

Teraz je ten správny čas na paradajkovú diétu. 5 obrázkov vo fotogalérii Zdroj: Shutterstock Teraz je ten správny čas na paradajkovú diétu.

Ako na to

S naším plánom budete tri dni jesť vyváženú nízkokalorickú stravu bohatú na bielkoviny. Keď k tomu budete dostatočne veľa piť a medzi jedlami si pochutnáte na čerstvých paradajkách alebo paradajkovej šťave, s ľahkosťou zhodíte každý deň aj pol kila. Keď budete chcieť pokračovať v chudnutí, spravte si deň pauzu a môžete postup opakovať.

Váš zoštíhľujúci jedálny lístok

1. deň

Raňajky - Tropický proteínový kokteil

Do mixéra pridáme 200 g manga, 100 g ananásu, dužinu z 1 marakuje a 5 ľadových kociek. Rozmixujeme a pridáme 100 g nízkotučného tvarohu, 1 PL bielkovinového prášku a 50 až 100 ml sójového mlieka. Opäť rozmixujeme a jeme.

350 kcal, S: 53 g, T: 2 g, B: 25 g

Obed - Gratinovaná ryba

Rozpolíme 100 g cherry paradajok. Nakrájame 70 g mozzarelly na kocky. Nakrájame 160 g tresky a posypeme soľou a korením. Všetko na­ukladáme do formy vytretej bylinkovým olejom. Pokvapkáme 1 ČL oleja a pečieme 20 minút pri teplote 200 °C. Posypeme bazalkou.

405 kcal, S: 3 g, T: 25 g, B: 41 g Gratinovaná ryba. 5 obrázkov vo fotogalérii Zdroj: Shutterstock Gratinovaná ryba.

Večera - Kuracia panvička

Nakrájame 200 g kuracích pŕs a 1 šalotku nasekáme najemno. Oboje opečieme na 1 ČL oleja. Pridáme 3 PL kukurice a 3 PL fazúľ z konzervy, 100 g krájaných paradajok a zalejeme 75 ml pasírovaných paradajok. Varíme asi 10 minút a dochutíme soľou, cukrom a čili.

345 kcal, S: 17 g, T: 10 g, B: 45 g

Tlačiť
Focus Media