Pri väčšine diét sa necítite sýta, nevydržíte až do konca, lebo vás kvári hlad, a preto viacero žien skôr priberá, ako chudne. Na raňajky si pripravte za hrsť kukuričných lupienkov, zalejte ich mliekom a pridajte nakrájané jablko alebo banán. Na obed si vyberte jeden z našich receptov, ktoré sú vhodné aj na večeru. Večeru si naplánujte najneskôr o 18. hodine. Ľahký pôžitok pre letnú postavuNašťastie s novou cestovinovou diétou je to celkom iné. Recepty sú spravené tak, aby optimálne nasycovali, organizmus zásobovali minerálnymi látkami a vitamínmi a aby boli aj chutné. Náš tip: Siahnite radšej vždy po celozrnných cestovinách (chudnutie prebehne ešte úspešnejšie) a pite veľa tekutín. Celozrnné cestoviny chutia a budete z nich fit! Sú lahodné! Špeciálne moderné výrobné procesy umožňujú, že celozrnné cestoviny už nechutia tak sucho ako kedysi, pretože obilie, skôr než sa spracuje na cestoviny, býva pomleté ešte jemnejšie. Jednoducho zdravé! V celozrnných cestovinách sa zachovávajú vitamíny a minerálne látky, ktoré v obyčajných cestovinách nie sú, pretože sa nachádzajú v obilninových šupkách. Sú tak omnoho zdravšie. Okrem toho dlhšie vydržia. Rezance so šampiňónmi Na 4 porcie potrebujeme: 350 g farebných cestovín, zväzok jarnej cibuľky, 400 g hnedých šampiňónov, 1 PL oleja, 1 PL tymianových lístkov, soľ, korenie.
Postup: Uvaríme cestoviny. Medzitým očistíme, umyjeme a nadrobno nakrájame cibuľku. Očistíme a pokrájame aj šampiňóny – na polovice alebo štvrtiny a opečieme ich na oleji. Pridáme tymian a cibuľku, osolíme a okoreníme. Pridáme k cestovinám a naservírujeme.
1 512 kJ, 5 g tuku Zapekané cestoviny so zeleninou Na 4 porcie potrebujeme: 200 g cestovín, 200 g filiet z kuracích pŕs, soľ, korenie, 1 PL olivového oleja, 1 zväzok jarnej cibuľky, 250 ml vývaru, 100 ml mlieka, 250 g kokteilových paradajok, 80 g strúhaného ementálu, 1 zväzok petržlenu.
Postup: Uvaríme cestoviny, schladíme studenou vodou a necháme odkvapkať. Mäso nakrájame na kocky, osolíme a okoreníme. Olivový olej zohrejeme na panvici a opečieme mäso. Očistíme cibuľku, nakrájame na malé kúsky. Pridáme k mäsu a krátko opražíme. Všetko zalejeme vývarom a mliekom, necháme zovrieť a varíme asi 6 minút. Paradajky, pridáme k mäsu a zohrejeme. Všetko dáme do misky na pečenie, posypeme syrom a necháme piecť v rúre pri 200 °C asi 30 minút. Posypeme petržlenom a servírujeme.
1 659 kJ, 13 g tuku Taliansky cestovinový šalát Na 4 porcie potrebujeme: 250 g kokteilových paradajok, 200 g mozzarelly, 1 cibuľu, 2 PL balzamového octu, soľ, korenie, 3 PL olivového oleja, 30 g píniových jadierok, 200 g cestovín, zväzok bazalky.
Postup: Paradajky umyjeme a rozpolíme. Mozzarellu necháme odkvapkať a pokrájame na kúsky. Olúpeme cibuľu a pokrájame na malé kocky. Na šalátový dresing zmiešame ocot, soľ, korenie a olivový olej a zmiešame ho s pripravenými prísadami. Všetko dáme na 30 minút do chladničky. Píniové jadierka opražíme na panvici bez pridania tukov. Cestoviny uvaríme, zlejeme a necháme odkvapkať. Cestoviny, bazalku a píniové jadierka zmiešame s marinovanou zeleninou a so šalátom nachystáme na tanier.
1 676 kJ, 19 g tuku Cestovinová panvica s kuraťom Na 4 porcie potrebujeme: 600 g zeleniny (mrkva, šampiňóny, jarná cibuľka, zeler, hrášok), 300 g filiet z kuracích pŕs, 3 PL oleja, soľ, korenie, 200 ml vývaru, 2 PL kečupu, 150 g kyslej smotany, 200 g cestovín.
Postup: Pripravíme si zeleninu. Mäso opečieme na oleji, osolíme, okoreníme a vyberieme. Zeleninu podusíme v oleji, ktorý ostal po mäse, a zalejeme vývarom. Zamiešame kečup, smotanu, osolíme a okoreníme. Uvaríme cestoviny. Všetko nachystáme na jeden tanier alebo malú panvicu.
1659 kJ, 14 g tuku