My ženy aj tak vždy robíme minimálne dve veci naraz, tak prečo by ste nevyskúšali posilňovanie počas sexu? On o tom vedieť nemusí a vám to dokonca môže pomôcť k orgazmu! Pokým si užívate to najkrajšie, čo sa v posteli okrem spania dá robiť, môžete spáliť slušné množstvo kalórií a posilniť telo tak, že ráno budete mať svalovicu.

A čím dlhšie a intenzívnejšie budete „cvičiť“, tým väčší efekt to bude mať. Preto dbajte na to, aby váš styk trval čo najdlhšie – keď sa to nepodarí v prvom kole, na druhýkrát tak rýchlo hotoví nebudete. Hoci dĺžka milovania nie je jediná podstatná vec pri cvičení v posteli. Ak má mať vaše telo dobrý tvar z každého uhla, sexuálna hodina by mala byť pestrá, plná rôznych polôh, ktoré zaťažujú rôzne svalové časti. A povedzme si otvorene, čo môže byť na konci cvičenia lepšie ako mohutný orgazmus? Stále pochybovačne krútite hlavou? Siahnite po svojom mužovi a začnite makať!

ZAHRIATIE
Ani v telocvični nezačnete svoje telo trápiť okamžite – rozcvičujete sa. To isté platí v posteli. Len kvalitnou predohrou pripravíte telo na sexuálny aerobik a zahrejete ho tak, aby dokázalo spaľovať kalórie. Vyzliekajte jeden druhého. Robte to počas vášnivého bozkávania, postojačky, nehanbite sa pritom zhlboka dýchať. Ak sa začnete mierne potiť – výborne! Podľa talianskeho sexuológa Bruna Fabbriho už len rozopínanie podprsenky jednou rukou vás stojí 18 kalórií, tak si predstavte, koľko ich spálite pri rozväzovaní, vyzliekaní a totálnom obnažení partnera. Aby ste dosiahli väčší efekt, skúste jeho aj seba vyzliekať len jednou rukou. Bude to trvať dlhšie, vaše vzrušenie bude väčšie a spálite oveľa väčšie množstvo energie. A stále sa nezabudnite pritom bozkávať! Fabbri tvrdí, že počas 53 minút energického bozkávania spálite celý nedeľný obed vrátane krémového dezertu. Zariaďte, aby si váš partner ľahol na posteľ alebo na dlážku, vy si ľahnite nad neho tak, aby ste sa dlaňami opierali o zem. Budete tak regulovať intenzitu bozkov a okrem iného si zahrejete ruky a ramená, pretože ako sa budete k partnerovým perám skláňať, budete vlastne robiť takmer kľuky.

ZADOK HORE!
Všetky chceme mať menší, pevnejší a krajší zadok. Sex je jeden zo spôsobov, ako sa k nemu dopracovať. Keď do vás partner vniká zozadu, jednu nohu zdvihnite a podľa možnosti držte vo vzduchu buď smerom do boku, alebo dozadu. Čo najdlhšie. Nielenže tým posilňujete svalstvo zadku, ale otvárate partnerovi priestor na to, aby sa rukou dostal k vášmu klitorisu. Ak sa vám zdá poloha nestabilná, môžete požiadať partnera, aby vám nohu trocha podopieral. Nezabúdajte nohy po čase vystriedať, aby ste si posilnili obe časti zadku. Aj v misionárskej polohe sa dá na zadku pracovať. Základ je v pohyboch, nikdy zadok nepoložiť na podložku, čo znamená, že pri pohybe hore- -dole budete kvalitne posilňovať. A vášmu partnerovi sa to bude páčiť. Lebo okrem poddajnosti vášho lona bude cítiť zvláštnu silu, ktorú nebude vedieť charakterizovať.

PEVNÉ STEHNÁ
Pri skvelom sexe sa dajú vypracovať krásne stehná. Stačí, keď váš partner leží na chrbte, vy si nad neho čupnete, necháte ho do seba vniknúť a pohybujete sa hore-dole po celej dĺžke jeho penisu. On bude mať nepoznaný výhľad na to, čo robíte, a vy si dobre zacvičíte. Nepodopierajte sa rukami, aby to malo väčší účinok a skúste stiahnuť svaly na zadku, aby pracoval aj on. Ak nemáte dobrú telesnú kondíciu, na prvýkrát dlho nevydržíte a budete mať svalovicu. Ale potom si túto polohu obľúbite, pretože okrem dobrého cvičenia bude možná neuveriteľne hlboká penetrácia a vy budete mať možnosť ju neustále ovplyvňovať. Stehná môžete posilniť aj v polohe, keď bude váš partner sedieť na stoličke, ktorá je skôr nižšia ako vyššia (môže to byť taburetka v obývačke). Vy sa postavíte nad neho a milovanie budete viesť svojimi pohybmi tak, aby ste si na neho nikdy úplne nesadli. Celú váhu budete mať na nohách a tak si ich pekne vytvarujete. Keď v misionárskej polohe vystriete nohy dohora a natiahnete špičky, tiež posilňujete svalstvo stehien. Vydržte čo najdlhšie a nohy nekrčte v kolenách.

RUKY A RAMENÁ
Najlepšie ich posilníte v polohách zozadu, kde sa musíte podopierať. Svojmu telu pomôžete aj tak, že budete robiť akoby kľuky – vášmu partnerovi sa to bude páčiť, lebo tak vždy do vás vnikne z iného uhla. Vhodná je aj poloha, kde vy budete v polosede, vzadu sa budete opierať o dlane. Váš partner bude kľačať pred vami a vy k nemu zdvihnete svoje boky. Stačí pár minút a ramenné svaly si precvičíte ako v posilňovni.

PLOCHÉ BRUŠKO
Pravidelným sexom s cielenými pohybmi dosiahnete krásne pevné brucho. Misionársku polohu zmeňte len tak, že si vyložíte nohy na jeho plecia, cvičiť bude za vás partner pravidelnými pohybmi. Počas klasickej misionárskej polohy sa dvíhajte hore, akoby ste si chceli sadnúť. Nepodopierajte sa rukami ani lakťami, ťahajte sa brušnými svalmi. Nastane tak tesnejšie spojenie vášho klitorisu s jeho panvovou kosťou, je možné, že dokonca skôr vyvrcholíte.