Mecom na slovenský trh priniesol nielen viac produktov z domáceho mäsa, no prispel aj k zvýšeniu zamestnanosti a rozvoju vidieku v našej krajine, čo je aj samotným hlavným cieľom vytvorenia nového produktového radu Naše slovenské.

Ilustracna foto
Zdroj: Mecom

Mecom vďaka novému produktovému radu podporuje potravinovú sebestačnosť našej krajiny a zapája domácich lokálnych dodávateľov najmä z fariem východného Slovenska. Práve v týchto neistých časoch je téma potravinovej sebestačnosti obzvlášť dôležitá. Mecom farmárom zabezpečuje odber mäsa vo veľkých objemoch a zároveň im dokáže garantovať platobnú schopnosť. Na príjme je každá surovina označená identifikačným kódom, ktorý s ňou putuje celý výrobný proces.

Ilustračné foto.
Ilustračné foto.
Zdroj: Mecom

Týmto spôsobom sa dá jednoznačne identifikovať slovenský pôvod mäsa. Produkty na trh prichádzajú v novom obale. Už na prvý pohľad je jasné, že sú Naše slovenské, a to doslova. Na pultoch a regáloch predajní je možnosť vybrať si z každej kategórie mäsových výrobkov – Naša slovenská Dusená šunka, Strážovská saláma, Bravčové párky či Oravská slanina, Údená lahôdka z karé, Špekačky, či Gombasecká klobása.

Ilustračné foto.
Ilustračné foto.
Zdroj: Mecom

V rámci kampane Zrodené na Slovensku spoločnosť Mecom odprezentuje svojim zákazníkom nový produktový rad aj prostredníctvom chytľavého reklamného spotu, ktorého melódiu rozpozná väčšina Slovákov už na prvé počutie. Pôvodná melódia totiž patrí známej slovenskej ľudovej pesničke ,,Po nábreží koník beží,“ ktorej text je vytvorený na mieru stopercentným slovenským výrobkom, ako napríklad: ,,Po údenine pohľad beží, pohľad hladný“ alebo ľahko zapamätateľný upravený text: ,,skadiaľ som, stadiaľ som, slovenského rodu som, šunka moja“. Celé video si môžete pozrieť tu: