50+

V tomto veku naozaj nie je na mieste všetko vzdať. Dnešné päťdesiatničky môžu vyzerať úžasne, tak prečo si to pokaziť nesprávnou stravou a cvičením? Začnite dbať na pitný režim. Na dobre hydratovanej pleti a tele sa bude tvoriť menej vrások.

Ak sa vám už nechce toľko potiť vo fitku či na skupinových cvičeniach, určite nevynechajte prechádzku, bicyklovanie či plávanie. Ak máte šťastie a lekár nad vami ešte nevyriekol ortieľ žiadnej diagnózy, predíďte jej pestrou stravou.

Na čo si po 50-ke dávať v strave pozor?
Zdroj: Shutterstock

Pozor na kosti: Menopauza pravdepodobne začne páchať škody aj na vašich kostiach. Hustotu kostí si dajte pre istotu odborne vyšetriť.

+ v strave vám nesmie chýbať vápnik, vitamín D a K2 na podporu kostí.

Na čo si po 50-ke dávať v strave pozor?
Zdroj: Shutterstock

Vďaka déčku navyše predchádzate i obezite. Obsahujú ich najmä:

• ryby

• fermentované výrobky

• mlieko a mliečne výrobky

• mandle

• mak

• brokolica, kel a strukoviny

Na čo si po 50-ke dávať v strave pozor?
Zdroj: Shutterstock