S túžbou po cestovaní sa Miriam hádam aj narodila. Už keď sa hrala s bábikami, myslela na to, ako precestuje svet a okúsi život v cudzine. Neostala len pri myšlienkach. Roky strávené v zahraničí sa jej stali osudové.

Vybudovať si klientelu bolo najťažšie prvé dva roky podnikania.
Vybudovať si klientelu bolo najťažšie prvé dva roky podnikania.
Zdroj: Lucia Lukušová

Nápad má z Belgicka

„Vždy som sa zaujímala o zvyky v každej krajine, v ktorej som pobudla. Najviac mi k srdcu prirástlo Belgicko. Nielen preto, že odtiaľ pochádza môj manžel, ale aj pre tradície. Keď sme tam spoločne žili päť rokov, prekvapil ma zvyk rozdávania ružových alebo modrých cukríkov počas návštevy čerstvej maminy. Potom som sa stretla s podobným zvykom aj na slovensko-talianskej svadbe. Ako výslužku sme dostali bonbóny s iniciálkami mladomanželov,“ vysvetľuje Miriam.

Špeciálne pre nás vytlačila logo nášho časopisu.
Špeciálne pre nás vytlačila logo nášho časopisu.
Zdroj: Lucia Lukušová