Túžite vhupnúť do sexi letných šiat a predviesť svoju pevnú štíhlu postavu? Nebojte sa – poradíme vám. Pripravili sme pre vás stopercentný diétny plán. Každý deň dostávate množstvo informácií o diétach, ktoré zaručene účinkujú, no výsledok stále nevidíte? Už toľkokrát ste sa pomocou diét pokúšali schudnúť, ale pri žiadnej ste nedokázali vydržať dlhšie ako týždeň a neskôr sa všetko vrátilo do starých koľají? Netrápte sa a držte sa našich trikov a rád. V kombinácii so zdravou výživou a aktívnym pohybom účinkujú výborne.S naším letným programom E dosiahnete, čo chcete!

Takto sa naozaj chudne:

  • Prvá vec, ktorú potrebujete, ak sa rozhodnete zhadzovať, je motivácia a pevná vôla.
  • Noste v kabelke obrázok vašej obľúbenej herečky, športovkyne či inej celebrity, ktorú obdivujete, a pozrite sa naň zakaždým, keď dostanete chuť na niečo nezdravé.
  • 915292:gallery:true:true:true

  • Samozrejme, že každá máme určité dané predispozície po našich mamách. Preto na každú z nás môže zaberať niečo celkom iné.
  • Treba si uvedomiť, že len samotnými obmedzeniami v našej strave sa dlhotrvajúci účinok neobjaví.
  • Veľmi dôležitý je pohyb: dlhšia prechádzka, bicyklovanie, korčuľovanie, aerobik, zumba... Najlepšie je športové činnosti striedať, aby sme sa pri tom zabavili, a nenudili. Výhodou tiež je, že pri tom zaútočíme rovnomerne na všetky partie nášho tela.
  • 915291:gallery:true:true:true

  • Odborníci radia, že treba začať pomaly, postupne, aby nám to prinášalo viac radosti než starostí.
  • Významnú rolu zohráva aj pravidelné jedenie aj pitie, ktoré pri našom hektickom štýle života zabraňujú strate energie. Nedostatok tekutín zapríčiňuje spomalenie metabolizmu a tým aj rýchlejší nástup únavy. Každý deň vypite dva až tri litre tekutín. Najlepšia je minerálka alebo bylinkový čaj podľa vašej chuti (žihľavový, metový, bazový).
  • Jedlo si rozložte najmenej na 5 menších porcií.
  • Pri stolovaní používajte menšie taniere, doprajte si veľa ovocia a zeleniny. Naučte sa „štíhlo“, teda čo najdlhšie prežúvať každé sústo. Telo sa bude cítiť nasýtené oveľa skôr.
  • Vyhýbajte sa stravovaniu v stánkoch s rýchlym občerstvením, doprajte si čas na raňajky, obed a večeru.
  • 915290:gallery:true:true:true

  • Obmedzte sladké jedlá na minimum. Využite leto so všetkým, čo nám ponúka, a vyberte si z bohatého sortimentu čerstvého ovocia a zeleniny (výborné na chudnutie sú čerešne, jahody, melón, ríbezle, hrášok a rôzne šaláty... denne by ste mali zjesť aspoň 400 g).
  • Vyhýbajte sa jedlám s vysokým obsahom tuku, dnes už bez problémov dostať bezvaječné cestoviny, mliečne výrobky s nízkym obsahom tuku. Jedzte ryby a chudé mäso.

Celebrity a ich triky pre štíhlu líniu

Eva Mendes

Nádherná herečka s kubánskymi koreňmi je tiež len človek z mäsa a kostí. Aj ona bojuje so svojimi neresťami. Pri náročnom povolaní často nemá čas na normálne jedlo, a tak podľahne rýchlemu občerstveniu. Hollywood si však potrpí na štíhle telá a s nadváhou by nemala žiadnu šancu. Aj Eva teda začala svoj problém riešiť. Dala sa na tzv. diétu piatich faktorov.

Jej základom je rozdeliť si jedlo na päť menších denných porcií. Diéta sa drží šesť dní a čo je najlepšie, v siedmy deň si môže Eva dopriať čokoľvek, na čo má chuť. Vie, že na druhý deň sa opäť vráti do zaužívaného rytmu. Aj herečka zistila, že bez cvičenia to nejde, a preto pravidelne športuje 2- až 6-krát do týždňa!