Reklama

Čo majú spoločné synovia Donalda Trumpa a Marianny Ďurianovej? FÍHA, toto ste určite nevedeli!

Syn Marianny Ďurianovej a Donalda Trumpa majú vysoké IQ.

Zdroj: gettyimages, Instagram

Reklama

Kto by to bol povedal, že práve toto majú deti slávnych spoločné, ale je to tak: syn Donalda Trumpa a syn Marianny Ďurianovej sú iné ako ostatné deti. V čom?

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Marianna ĎURIANOVÁ na červenom koberci v Cannes: Wau, bola neprehliadnuteľná! FOTO

    Marianna Ďurianová (46) potvrdila, že jej syn Roman patrí medzi nadané deti a navštevuje aj takú školu. Teda školu pre mimoriadne nadané deti, kde prijímajú deti s IQ vyšším ako 130. A nie je sám...

    Napríklad IQ najmladšieho syna Donalda Trumpa Barrona sa odhaduje na 146. Barron má dnes 17 rokov a je jediným dieťaťom Melanie Trumpovej. Navštevoval najlepšie školy a miluje všetky športy.

    Zdroj: gettyimages

    Syn Donalda Trumpa Barron má dnes 17 rokov a IQ génia. Melanie o ňom často vraví, že je mladšia kópia svojho otca.

    A my sme sa opýtali vás, keby ste mali nadané dieťa s vysokým IQ, dali by ste ho do špeciálnej školy alebo nie? Boli sme prekvapené, ale našli sme dva rozdielne názory na zdanlivo samozrejmú otázku!

    Vychovávateľka Magda: Áno, lebo by im prospelo prostredie, ktoré im rozumie

    Zdroj: Shutterstock

    Magda si myslí, že tieto deti potrebujú viac pozornosti aj podnetov ako dostanú v obyčajnej škole.

    Často sa stretávam s rodičmi, ktorí svoje dieťa nechávajú v obyčajnej triede, hoci by ho mohli dať do školy pre nadané deti. Myslím si, že dieťaťu s vyššou inteligenciou by prospelo, ak by chodilo do triedy, ktorá by mu poskytla viac stimulov, viac učenia a kde by mu rovesníci boli podobní. My pedagógovia vidíme, ako ťažko sa takéto deti prispôsobujú, majú iné potreby a narúšajú bežný režim detí v triede. Nepočúvajú, neprispôsobujú sa a nehovorím o tom, že často majú pridružené poruchy pozornosti, učenia alebo Aspergerov syndróm. Bežný učiteľ vôbec nevie, čo si počať s takým dieťaťom, ako s ním komunikovať či zaujať ho. Vytvára sa priepasť medzi učiteľmi a nadanými deťmi aj medzi samotnými deťmi. Nadané deti nebývajú obľúbené v triede práve pre svoju inakosť a preto, lebo sa im ľahko učí. Mnohé sú introvertnejšie alebo, naopak, príliš hlučné. Určite by im viac prospelo prostredie, ktoré im rozumie.

    Pracovníčka v logistike Saša: Nie, ak musia čítať a počítať, kedy sa stihnú hrať?

    Zdroj: Shutterstock

    Saša si myslí, že deti v špeciálnej škole sa cítia buď ako nenormálne alebo si začnú namýšľať, že sú niečo špeciálne. Jedno aj druhé je zlé.

    Dieťa by som do špeciálnej školy ni­kdy nedávala. Podľa mňa to oddelenie deťom spôsobuje rôzne psychické problémy – buď sa necítia ako normálne deti, alebo, naopak, začnú si namýšľať, že sú špeciálne. Jedno vedie k utiahnutiu a podceňovaniu a druhé k pýche. Ak sú v škole s bežnými deťmi, spoznávajú svet taký, aký je. Nikto ich nebude v budúcnosti ofukovať ani uprednostňovať, lebo sa lepšie a rýchlejšie učili. Myslím si, že niektorí rodičia túžia po nadaných deťoch, preto ich pchajú na rôzne krúžky a do špeciálnych škôl, ale oberajú tým deti o normálne detstvo. Ak dieťa musí od štyroch rokov čítať knihy a počítať príklady, kedy sa stihne hrať? To sa mi nezdá v poriadku. Poznala som jednu mamičku, ktorá mala nadaného syna, ale bála sa, že v škole pre mimoriadne nadané deti nebude stíhať, tu v obyčajnej je najmúdrejší žiak. Je to lepšie, ako sa trápiť niekde inde.