Žrebovanie očkovacej prémie sa počas uplynulého víkendu prvýkrát dostalo na obrazovky v novom vysielacom čase. V silnej konkurencii sobotného hlavného večerného vysielacieho času si však udržalo pozíciu najsledovanejšieho programu dňa, vrátane hlavných spravodajských relácií všetkých televízi, keď si ho zaplo takmer 600.000 televíznych divákov. Relácia dominovala aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom až 21,2 %. Množstvo divákov ju opäť sledovalo aj na webe, kde dosiahla 42.834 pozretí.

V nedeľu uviedla RTVS najočakávanejšiu novinku jesenného vysielania – šou Pečie celé Slovensko. Novinka prilákala k televíznym obrazovkám vyše pol milióna divákov, pričom sledovanosť mala počas vysielania stúpajúci trend a ku koncu premiérovej prvej epizódy ju sledovalo až 633.000 divákov a stala sa najsledovanejším program dňa.

Šou Pečie celé Slovensko.
Zdroj: MILAN KRUPCIK

 

V nedeľu na poludnie si diváci nenechali ujsť ani diskusnú reláciu O 5 minút 12 na Jednotke Sledovalo ju až 344.000 ľudí pri trhovom podiele 27,1 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež najsledovanejšou televíznou reláciou.

Diváci si pozreli aj obľúbené zábavné relácie. V piatok neskôr večer prilákala k obrazovkám Dvojky talkšou Adely Vinczeovej Trochu inak s Adelou 54.000 divákov pri trhovom podiele 2,9 % v univerzálnej cieľovej skupine. V sobotu lákala Jednotka divákov po žrebovaní očkovacej prémie novou epizódou satirického seriálu Pumpa, ktorú si pozrelo 221.000 divákov pri trhovom podiele 11,3 % a talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo až 239.000 divákov pri trhovom podiele 15,6 % v cieľovej skupine 12+.

RTVS lákala divákov počas uplynulého víkendu aj športovými prenosmi. V piatok večer ponúkla na Jednotke futbalový kvalifikačný zápas na MS 2022. Duel slovenskej reprezentácie s Ruskom sledovalo 363.000 divákov pri trhovom podiele až 18,9 % v cieľovej skupine 12+. Dvojka odvysielala v piatok podvečer v rámci rozšírenia prenosov z  najvyššej domácej hokejovej súťaže zápas HK Dukla Trenčín s HK Poprad, ktorý si nenechalo ujsť 40.000 divákov pri trhovom podiele 2,6 %. Nedeľný