Reklama

Popálila som sa! Vrátia mi peniaze, keď zľavový portál skrachoval?

Reklama

Nedávno som si cez istý zľavový portál objednala wellness pobyt. Riadne som ho zaplatila a plánovala som kupón s priateľom využiť neskôr.

Medzitým portál skrachoval. Mám právo vyčerpať si ten pobyt alebo mi niekto vráti peniaze?

Martina

Danuša Krkošová tlačová hovorkyňa ÚI SOI

Zdroj: MIRO MIKLAS, Shutterstock, RCA

Danuša Krkošová tlačová hovorkyňa ÚI SOI

Danuša Krkošová tlačová hovorkyňa ÚI SOI

Pri skrachovaní portálu sledujte informácie na jeho webovej stránke, ak ešte existuje, alebo v obchodnom vestníku www.justice. gov.sk. Podľa zákona o konkurze a reštrukturalizácii má veriteľ, ktorého pohľadávka voči úpadcovi vznikla pred vyhlásením konkurzu, právo, aby jeho pohľadávka bola za podmienok ustanovených zákonom uspokojená. Toto právo však musí byť v konkurze riadne a včas uplatnené prihláškou! Tá sa podáva s prílohami v dvoch rovnopisoch správcovi konkurznej podstaty na adresu jeho kancelárie a v jednom rovnopise na súd. Správcovi aj súdu musí byť doručená do 45 dní od vyhlásenia konkurzu. Reklamovať poskytnutie služby (nedodanie výrobku) by bolo možné, iba ak by ste mali od poskytovateľa služby (dodávateľa výrobku) písomnú akceptáciu, že bude služba poskytnutá (výrobok dodaný), no po medializovaní problému zľavového portálu vám plnenie odmietne napriek tomu, že ho už raz písomne potvrdil.