Žiaľ, klasické palacinky nie sú priateľmi štíhlej figúry, pretože sú plné bielej múky, cukru, oleja a samozrejme aj kalórií. Existuje však aj zdravšia alternatíva, takže sa ich nemusíte vzdať ani počas chudnutia. Príprava diétnych palaciniek je dokonca jednoduchšia a vyčaríte ich len z 3 surovín. Ako na to?

K príprave palacinkového cesta budete potrebovať 1 zrelý banán, 2 vajcia a 2 PL ovsených vločiek. Všetky ingrediencie vložte do mixéra, posypte ich štipkou sódy bikarbóny a soli a rozmixujte. Cesto by malo byť mierne spenené a hladké.

Na horúcej panvici pečte tenké palacinky bez použitia oleja. Z každej strany pečte asi 2 minúty. Ak nemáte panvicu s nelepivým povrchom, použite trochu kokosového tuku alebo olivového oleja. Z uvedeného množstva cesta upečiete 6 menších palaciniek. Môžete ich servírovať uložené na sebe. Namiesto lekváru ich natrite roztlačeným čerstvým ovocím. Dobrú chuť!

Z týchto MŇAM palaciniek nepriberiete.
Z týchto MŇAM palaciniek nepriberiete.
Zdroj: Shutterstock