Niektoré celebritné mamičky tváre detí neukážu, iné ich vystavujú! Čo myslíte, čo je správne?
26. 9. 2022, 14:00 (aktualizované: 31. 5. 2024, 7:10)

Zdroj: https://www.instagram.com/p/CiUarTvoKWu/
Sú mamičky, ktoré deti zásadne neukazujú, tvár im zakrývajú, ako napríklad Jasmina Alagič (33) s ich synom Sanelom alebo Nela Pocisková. Ale sú aj také, ktoré ich rady ukážu....
Zdroj: https://www.instagram.com/p/CiUarTvoKWu/
Zdroj: https://www.instagram.com/p/ChZLR6oIrvJ/
Zdroj: https://www.instagram.com/p/CeTFvLHIJkp
Galéria k článku

Nielen Jasmina Alagič tvár Sanela prekrýva a vidíme ho maximálne odzadu alebo s maskou ako tu na hlavnej fotke. Rovnako to má jej kamarátka Zuzana Plačková (31). Syn Dion sa ešte ani nenarodil a už mal svoju Instagramovú stránku, ale ona prízvukuje, že stránka nebude slúžiť na fotografie dieťaťa, ale na detské produkty, keďže Zuzana vie naozaj dobre speňažiť svoju slávu. No celkom iná káva sú deti twiinsiek, ktoré sú takmer slávnejšie než ich mamy. Mnohé celebrity sa publicite svojich detí nebránia ako Soňa Skoncová, Mária Čírová či Kristína Tormová. Fotografie najznámejších drobcov si pozrite v GALÉRII!
Čo vy na to? Aký názor máte vy? A tu je výsledok
Jozefína Trebuľová (32), marketingová manažérka si myslí, že je to v poriadku a reprezentuje všetky súhlasné názory.
ÁNO: „Aj bežné mamky zverejňujú“
Aj v zahraničí sú deti celebrít rovnako sledované ako ich slávni rodičia. Sila sociálnych sietí je v tom, že mnohé celebrity sa vďaka nim stali influencermi a za propagáciu rôznych produktov zarábajú nemalé peniaze. Niekedy aj viac, ako zarábali vo svojej pôvodnej práci, či už šlo o herectvo, spievanie, moderovanie, modeling, šport. A keďže je to spojenie niekoľkých vecí, ďalší zárobok, propagácia vlastných projektov a udržiavanie popularity, ich deti sú toho prirodzenou súčasťou. Mnohé celebrity vedia, že vďaka deťom sa vedia priblížiť novej cieľovej skupine – mamičkám –, a tak prostredníctvom detí propagujú detské produkty. Preto to vnímam pozitívne, ak s tým rodičia nemajú problém, prečo nie. Aj bežné mamky zverejňujú na sociálnych sieťach fotografie detí, prečo by to nemali robiť verejne známe tváre? Ak sú tie fotografie vkusné a cielené, som určite za. Pre marketing sú celebrity a ich deti klientmi, takže to vnímam pozitívne.
Silvia Lubelová (52), majiteľka butiku si myslí opak, že nie je dobré, ak sa detské fotografie zverejňujú a tak reprezentuje všetky záporné názory.
NIE: „Aby sa im to nevypomstilo“
Mňa to rozčuľuje, lebo viem, že pre mnohé slávne mamy sú ich deti len biznis. Áno, ľúbia ich, ale aj ich využívajú. A to nie je pekné. Navyše, môj syn má 17 rokov a dodnes mi ďakuje, že som na Facebooku nezverejňovala jeho fotografie, keď bol malý. Vraj by sa hanbil. Ktovie, čo povedia deti tých celebrít? Ako sa budú cítiť, keď budú veľké? Rodičia môžu za ne rozhodovať, ale mali by zohľadňovať budúcnosť. Lebo deti raz vyrastú, aby sa im to nevypomstilo. A potom je tu aj druhá vec, všetky tie fotografie sú upravené, ľúbivé, často propagujúce veci, ktoré si bežné deti nemôžu dovoliť. Na sociálnych sieťach sa však neukazuje pravda a pre mamy, ktoré svoje idoly sledujú, to môže byť frustrujúce. Lebo ak sa porovnávajú, tak sa budú cítiť menejcenne, že to a ono svojim deťom nemôžu kúpiť. Ani zariadiť takú izbičku, ani urobiť veľkolepú narodeninovú oslavu či dopriať im výlet do Disneylandu. Myslím si, že celebrity by svoje deti nemali využívať a obchodovať s nimi, že na sociálne siete nepatria.