Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Košická Steel Aréna na seba zarába

Archív

Zdroj: Archív

Reklama

KOŠICE - O zápasy hokejistov HC Košice v novej Steel Aréne bol veľký záujem. Nová hala sa v priebehu krátkeho času vypredala na všetkých päť stretnutí, ktoré v nej Košičania odohrali. Vedenie Košického štadióna Ladislava Trojáka je so záujmom fanúšikov spokojné. Košičania sa do Steel Arény sťahovali počas februárovej olympijskej prestávky.

"Je tu nielen športový, ale aj spoločenský a ekonomický rozmer nášho fungovania. Pri naplnenosti osemapoltisícovej kapacity, keď je cena lístka v priemere 220 korún, sme za jeden zápas zinkasovali z tržieb zhruba dva milióny korún. Ak by sme na prípadné finále ešte o niečo zvýšili ceny vstupeniek, tak za jeden zápas zarobíme asi toľko, ako na Kavečianskej za jednu sezónu, hoci samozrejme, prevádzkové náklady v Steel Aréne sú podstatne vyššie," povedal pre denník Korzár prezident HC Košice i Občianskeho združenia Košická Aréna, ktorá halu spravuje, Ľubomír Veme.

Vedenie klubu chce, aby sa v novej hale hral dobrý hokej aj v budúcej sezóne a v meste pokračoval hokejový boom. "Veríme, že predáme niekoľkotisíc permanentiek. Okrem toho registrujeme záujem firiem o ročný prenájom lóží. Jedna vyjde podľa počtu miest asi na milión korún, no ten, ktorý si ju prenajme, má predkupné právo aj na všetky, nielen športové podujatia konané v Steel Aréne, či už to budú koncerty, ľadová šou a iné," dodal pre Korzár Veme.

Vyberáme pre vás niečo PLUS