Slovak Telecom uvádza od marca na trh značku T-Com
14. 2. 2006, 16:00 (aktualizované: 11. 7. 2024, 14:41)

Zdroj: Archív
BRATISLAVA - Spoločnosť Slovak Telecom, a.s. (ST) bude od 8. marca tohto roka ponúkať svoje produkty a služby pod novou značkou T-Com. Spoločnosť sa zároveň zmení na spoločnosť holdingového typu a zmení obchodné meno na Slovak Telekom, a.s. Firma tak vstupuje do poslednej fázy zmeny obchodného mena a značky spoločnosti, keďže už v januári 2004 zmenila svoj názov z vtedajších Slovenských telekomunikácií na Slovak Telecom.
Korporátna a obchodná značka v sebe zahŕňajú písmeno T, ktoré je spoločným prvkom operátora pevnej a mobilnej siete. Ako na utorkovej tlačovej besede uviedol prezident spoločnosti Miroslav Majoroš, náklady na rebranding boli vyššie ako náklady na zmenu značky v roku 2004, sumu však bližšie nešpecifikoval.
Uvedenie značky T-Com na slovenský trh je podľa Majoroša odrazom stratégie Deutsche Telekomu (DT), ako aj Slovak Telecomu podporovať vývoj širokopásmového internetu, produktov a služieb založených na IP technológiách. "V zmysle tejto stratégie prinesie medzinárodná značka T-Com viaceré výhody pre zákazníkov, zlepší sa portfólio produktov a služieb pre všetky skupiny zákazníkov smerujúce k zlúčeniu hlasu, dát a zábavy," povedal Majoroš. Slovak Telekom bude predstavovať skupinu firiem, do ktorej patria spoločnosti Slovak Telekom, a.s., T-Mobile Slovensko, a.s., Zoznam s.r.o., Zoznam Mobile, s.r.o., ako aj RK Tower, s.r.o. Súčasťou spoločnosti Slovak Telekom, a.s. sú aj jej odštepné závody Rádiokomunikácie a Commercial Call Centre. Zmena korporátnej identity firmy sa však nedotkne Rádiokomunikácií a ani spoločností Zoznam a Zoznam Mobil.
S najviditeľnejšou zmenou sa zákazníci stretnú na predajných miestach. Zmení sa ich interiérové vybavenie, názov i ponúkané služby. Všetky tieto predajné miesta označené ako T-Centrum budú ponúkať na jednom mieste hlasové, dátové, internetové produkty a služby a koncové zariadenia. "V siedmich vybraných predajných miestach, ktoré ponesú názov T-Centrum, nájdu počas testovacieho obdobia zákazníci aj úplné portfólio produktov a služieb spoločnosti T-Mobile Slovensko," vysvetlil Majoroš.
Balík 51 % akcií Slovak Telecomu vlastní nemecký Deutsche Telekom AG. Ďalšími akcionármi ST sú Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR (34 %) a Fond národného majetku SR s 15-percentným podielom. Slovak Telecom pritom vlastní 100 % akcií mobilného operátora T-Mobile Slovensko.