Štátna Tlačová agentúra Slovenskej republiky (TASR) spustila od novembra novú kampaň, v rámci ktorej zmení logo, ktoré zdedila ešte po spoločnej česko-slovenskej tlačovej agentúre.

Zdroj: Getty Images

Zdroj: Northfoto

Zdroj: Northfoto
Galéria k článku
"Pôvodne sme chceli realizovať iba redizajn starého loga TASR, ktoré nezodpovedalo súčasným štandardom. Autor starého loga nám však redizajn neodobril, a tak sme vlastne museli dať vytvoriť nové logo. Keďže sme chceli dodržať kontinuitu, tak sme zostali v modrej farbe, ktorá navyše evokuje serióznosť a stabilitu," povedala pre Bleskovky.sk Anna Ghannamová, riaditeľka komunikácie TASR.
Logotyp je inšpirovaný písmom, ktoré sa pužívalo pri prechode press informácií do on-line technológií. Je v tom aj posolstvo ďalšieho účinkovania agentúry, ktorá sa chystá rozšíriť svoju tradičnú úlohu tlačovej agentúry o nové on-line produkty.
Nové logo TASR | Staré logo TASR |
|
|