Žiadne vychrtliny! Ženy krv a mlieko sú poriadne sexi!
19. 10. 2012, 16:00 (aktualizované: 11. 7. 2024, 13:39)

Zdroj: marksandspencer
Vyzerá to tak, že módny priemysel konečne pochopil, kto nosí bežnú konfekciu. Na svete je ďalšia kampaň so ženami normálnych tvarov.
Módny kolotoč sa naplno krúti okolo vychudnutých modeliek. V poslednom čase majú síce všetci plné ústa boja proti anorexii, ale stačí sa pozrieť, aké typy vychádzajú obsadzujú do reklám a vypúšťajú na móla a každému je jasné, že sú to len prázdne rečí. Z času na čas sa ale objaví niekto, kto to myslí vážne a svoju reklamnú kampaň postaví na ženách, ako ste aj vy. Prvý vyzliekol moletky kozmetický koncern Dove a na rovnaký vlak naskočil aj britský Marks & Spencer.
Odevná firma si na rozdiel od kozmetickej do svojej kampane pribrala aj štíhle dámy, teda štíhle čo sa týka ponímania bežného konzumenta a nie módnych návrhárov. Pre Marks & Spencer predvádzajú spodnú bielizeň ženy medzi 22 až 48 rokov od veľkosti 38.
Šesť modeliek v krásnej čiernej tvarujúcej bielizni v štýle 50-tych rokov prezentuje veľmi odlišné typy postáv, takže sa tu nájde každá. Práve na tom je kampaň postavená, veď jej motto znie: „Pre každú ženu, ktorou si“.
Britky zareagovali na kampaň veľmi pozitívne. A čo vy?