Je jasné, že inak naše trávenie funguje, keď máme 20 rokov, a inak, keď máme 40. Čo je však veľmi dobrá správa? Stačí sa zaujímať, čomu sa vyhnúť a čo, naopak, zaradiť do svojho životného štýlu, a s postavou nebudete mať problém v žiadnom veku. Juchú!

35+

Teraz už začína ísť do tuhého. Pomalší metabolizmus nespotrebovanú energiu ukladá v podobe tuku. Nič sa nedá robiť, musíte byť na seba prísnejšia. Koláčik po obede či vianočka na raňajky potrebujú vyvážiť dostatočným pohybom. Odporúča sa prijímať stravu s dostatkom železa, vitamínu C a vitamínov skupiny B, aby telo nemalo sklon ukladať si kalórie do zásoby.

Ako schudnúť po 35-ke?
Zdroj: Shutterstock

Pozor na tráviace orgány: Čoraz viac vás bude trápiť brušný diskomfort, spomalené trávenie, nadúvanie či pálenie záhy.

+ ak ste tak ešte neurobili, zaraďte do stravy:

• probiotiká,

• vlákninu, prípadne zvýšte jej podiel, zamerajte sa najmä na:

• obilniny

• orechy

• strukoviny

Ako schudnúť po 35-ke?
Zdroj: Shutterstock