Leto sa blíži a vy ste si už isto robili starosti, ako ukryť následky toho nešťastného ničnerobenia počas pandémie. Najhoršie je zbaviť sa tých posledných pár kíl, ktoré nie a nie zmiznúť. Skúste náš sladký dezert. Nielenže chutí famózne, ale podporuje aj spaľovanie tukov.

Dobrý spánok je KĽÚČOVÝ

Zatiaľ čo počas dňa je látková premena zamestnaná spracúvaním výživných látok, ktoré cez deň prijmeme, počas noci sa prepne do spaľovacieho režimu a odbúrava prebytočné rezervy, ktoré si naše telo ukladá. Našťastie existujú potraviny, ktoré jej v tom dokážu pomôcť. K nim patria predovšetkým mliečne výrobky. Obsahujú tryptofány, ktoré ovplyvňujú tvorbu melatonínu. Tento hormón určuje náš spánkový rytmus. Predovšetkým tvaroh a jogurt bodujú podvečer vďaka vysokému obsahu bielkovín, ktoré počas noci podporujú zoštíhľujúcu prácu rastových hormónov. Orechy sú tiež skvelým zdrojom tryptofánu. Telu dodávajú aj vitamíny skupiny B, ktoré naštartujú aktivitu spánkového hormónu v tele.

Ako na to?

Vďaka našej večernej dobrote a zoštíhľujúcemu plánu sa zobudíte každé ráno o kilo ľahšia. Postupujte podľa našich receptov a vychutnajte tri ľahké hlavné jedlá bohaté na vitálne látky. Medzi nimi nič nemaškrťte. Namiesto toho si hneď po večeri doprajte namiesto zákuska náš chutný dezert. Samozrejme, dôležité je ísť včas spať, aby sa telo mohlo aspoň osem hodín zbavovať nadbytočných tukových zásob.