Mnoho žien by chcelo začať cvičiť, no sú tak vyťažené, že by im to vyhovovalo jedine skoro ráno. Ako sa však donútiť vstávať o piatej či o šiestej, ak skutočne nie ste ranné vtáča? Možno máme pre vás jednoduchý tip.

Potrebujete rutinu! V prvom rade by ste si mali presne zrátať, koľko vám zaberie čas na behanie, rýchlu sprchu potom, prípravy do práce a k tomu prispôsobiť svoje ráno. Áno, vstávanie možno nie je jednoduché, no samotný pocit z prekonania samej seba, lepší zdravotný štýl a celkovo ranný beh vám naštartuje nielen organizmus, ale aj váš deň.

Tým pádom budete mať v konečnom dôsledku viac energie, než keby ste nešli cvičiť a spali by ste dlhšie. Plánovanie je však v tomto prípade skutočne dôležité a na ráno by ste si toho mali nechať, čo najmenej.

Beh skoro ráno? Ak vyskúšate toto, nebude s tým mať najmenší problém!
Beh skoro ráno? Ak vyskúšate toto, nebude s tým mať najmenší problém!
Zdroj: Shutterstock

Ako na to?

1.      Pripraviť si všetko večer

Pripravte si obed, kabelku, oblečenie, veci na beh, skrátka všetko, čo sa dá, večer predtým, aby ste sa tým nezdržovali.

2.      Usteľte si po budíku posteľ

Ak po zazvonení budíka okamžite vstanete a usteliete si posteľ, vyhnete sa tak potrebe ešte ležať a strácať čas.

3.      Základná hygiena

Toto vás zaručene preberie. Umyte si tvár a zuby, prezlečte sa do vášho oblečenia na beh, dajte si krátky strečing a poďte na to.

4.      Fáza po behu

Keď si zabeháte, prídete naspäť domov, dáte si sprchu, spravíte si mejkap a vlasy, oblečiete si vopred pripravené veci, schmatnete už pobalenú kabelku a môžete ísť.

5.      Opakovanie

Najdôležitejšie na takýchto rutinách a aj pre vás celkovo je to, aby ste si na to celé zvykli, takže to musíte robiť často a opakovať túto rutinu. Ak sa odhodláte k behu napríklad trikrát týždenne, potom robte trikrát toto isté... Skrátka, buďte disciplinované.

Beh skoro ráno? Ak vyskúšate toto, nebude s tým mať najmenší problém!
Beh skoro ráno? Ak vyskúšate toto, nebude s tým mať najmenší problém!
Zdroj: Shutterstock