Kedy je ho málo?

Cvičenie, stres, ťažká fyzická práca s nepretržitou svalovou námahou, nedostatok zeleniny a celozrnných výrobkov v strave, toto všetko zvyšuje potrebu horčíka v organizme. Taktiež aj vysoká konzumácia alkoholu, starnutie a tehotenstvo alebo ak trpíte svalovým napätím alebo kŕčmi v nohách, mali by ste si dopĺňať horčík v tele. Celozrnné potraviny a produkty, ovocie, zelenina, orechy a semená sú skvelými zdrojmi horčíka. Avšak mnohé látky v potravinách znižujú jeho absorpciu, čím sa jeho obsah v tele z prijatých potravín pohybuje od 30 do 50%.

Zdroj: Shutterstock

Čo s nedostatkom magnézia?

V prípadoch, kedy je magnézium v organizme nedostatočné, je potreba dopĺňať ho prostredníctvom vysoko kvalitných doplnkov na zabezpečenie dostatočného denného príjmu horčíka. Jeho odporúčaný denný príjem je 280 až 375 mg. Tak ako sme každý iný, každému chýba horčík z iného dôvodu. Či už je to vekom, životným štýlom, stresovým obdobím, ktorého bolo počas pandemickej situácie neúrekom alebo nevhodnou stravou prípadne intenzívnym cvičením. Najlepším doplnkom je taký, ktorý vám je najpohodlnejší na užívanie. Takýto komfort širokého výberu ponúka práve produktový rad Magnex, ktorý obsahuje šesť kvalitných doplnkov stravy s obsahom horčíka pre rôzne potreby. Veľká výhoda je, že Magnex je dostupný v rôznych podobách. Ak sa „nekamarátite“ s tabletkami, chutnou a osviežujúcou alternatívou sú doplnky horčíka na pitie v šumivej forme, ale i žuvacej. Takto si každý môže vybrať produkt, ktorý najlepšie vyhovuje jeho potrebám. Všetky produkty Magnex poskytujú v dennej dávke 375 mg vstrebateľného horčíka, čo je 100 % jeho odporúčaného denného príjmu. Zároveň treba mať na zreteli, že doplnky stravy nenahrádzajú vyváženú a pestrú stravu a zdravý životný štýl.

Zdroj: Magnex