Súmerná a štíhla postava Gisele Bündchen stojí na troch pilieroch:

1. strava

2. cvičenie

3. motivácia

1. Stravuje sa vyvážene a hlavne z vlastných zdrojov

Množstvo zeleniny a ovocia

A to vo forme džúsov aj smoothie. Gisele veľmi rada kombinuje sezónne ovocie v malých dávkach, pričom sa snaží dostať do nápojov čo najviac možných vitamínov. Či už maliny, kivi, jahody, všetko je z jej vlastnej organickej záhrady.

Superfood

Až 80 % stravy Gisele a jej vydarenej rodinky tvorí organická zelenina, celozrnné výrobky, hlavne hnedá ryža, quinoa, pšeno, a strukoviny varené na prírodnom kokosovom oleji. Zo svojej kuchyne úplne vyčiarkla priemyselne spracované potraviny, hlavne bielu múku a biely cukor.

Ako sama Gisele hovorí: „K svojmu telu pristupujem ako k chrámu a verím, že to, ako milujeme a živíme svoje telo, priamo určuje, ako sa cítime.“

Červené mäso

V poslednom čase modelka a jej rodina obmedzili aj príjem červeného mäsa. Doprajú si ho len raz za mesiac. Prednosť dávajú ovociu, zelenine, obilninám, semienkam, orechom, rybám (predovšetkým lososu) a organickému kuraciemu mäsu.

Skorá večera

Mamička a modelka podáva večeru už medzi pol šiestou a šiestou večer. Tak má telo dostatok času potravu spracovať a večer pri spánku môže vypnúť. Vďaka tomu sa ráno budí svieža a odľahčená. A my len ticho závidíme, že už ráno vyzerá tak skvelo.

Pôst dvakrát do roka

Na očistu tela aj duše nedá Gisele dopustiť. Tiché vstúpenie do seba a upustenie od svetských vecí pokladá za skvelý spôsob, ako nechať telo aj myseľ oddýchnuť. Odkedy sa dvakrát do roka postí, vraj nebýva chorá.