OSVIEŽUJÚCE SMOOTHIE

1 porcia

● 1 zelené jablko ● 1 granátové jablko ● 1 šálka jogurtu ● 1 šálka mandľového mlieka ● 5 kociek ľadu ● med alebo agávový sirup

Očistené nakrájané zelené jablko rozmixujeme so zrniečkami z granátového jablka, s jogurtom, mandľovým mliekom a s 5 kockami ľadu. Osladíme medom alebo agávovým sirupom.

Čas prípravy: 10 minút

Osviežujúce smoothie
Zdroj: shutterstock

TVAROHOVÁ NÁTIERKA

4 porcie

● 1 granátové jablko ● 200 g tvarohu ● kúsok póru ● 60 ml džúsu z granátového jablka ● čerstvá mäta ● soľ

Granátové jablko očistíme a vyberieme jadierka. Tie zmiešame s tvarohom, džúsom, nasekaným pórom a dochutíme mätou aj soľou. Dáme na pol hodiny do chladničkya podávame s celozrnným pečivom alebo so surovou zeleninou.

Čas prípravy: 10 minút
Čas chladenia: 30 minút

MELASA Z GRANÁTOVÉHO JABLKA

150 ml

● 500 ml šťavy z granátového jablka (4 jablká) ● 1/4 hrnčeka trstinového cukru ● 1 PL citrónovej šťavy

Granátové jablko odšťavíme. Dobre nám poslúži aj odšťavovač na citrusy. Šťavu precedíme do malého hrnca, pridáme cukor a citrónovú šťavu. Privedieme do varu a na miernom ohni varíme, kým tekutina nezačne hustnúť a nezostane jej len polovica. Melasu prelejeme do fľašky a po vychladnutí uložíme do chladničky. Podávame k mäsu.

Čas prípravy: 10 minút
Čas varenia: 30 minút

Melasa z granátového jablka
Zdroj: shutterstock

RAŇAJKOVÁ KAŠA

4 porcie

● 800 ml sójového mlieka ● 160 g jemných ovsených vločiek ● 1 balíček vanilkového trstinového cukru ● 1 granátové jablko ● 2 banány ● 2 ČL ľanových semienok

V hrnci privedieme do varu sójové mlieko, vločky a cukor. Na miernom ohni varíme, kým kaša nezhustne. Čím dlhšie kašu varíme, tým ľahšie je stráviteľná. Do kaše zamiešame jadierka z granátovéhojablka a následne aj nakrájané banány. Podávame posypané ľanovými semiačkami.

Čas prípravy: 5 minút
Čas varenia: 10 minút

Raňajková Kaša
Zdroj: shutterstock