Trojuholník

Úzke boky a širšie plecia, to sú hlavné znaky tejto atletickej postavy, ktorou sa pýši aj vojvodkyňa Kate. Ženy s touto postavou trápia najmä rozdielne proporcie bokov a pliec.

Úzke boky a širšie plecia, to sú hlavné znaky tejto atletickej  postavy, ktorou sa pýši aj  vojvodkyňa Kate.
Úzke boky a širšie plecia, to sú hlavné znaky tejto atletickej postavy, ktorou sa pýši aj vojvodkyňa Kate.
Zdroj: Profimedia

Na čo sa zamerať

Do svojho jedálneho lístka zaraďte komplexné sacharidy (ovsené vločky, hnedú ryžu, pohánku) spolu s nízkotučnými mliečnymi výrobkami, čerstvými zeleninovými šťavami, listovou zeleninou a ovocím bohatým na vlákninu. Zamerajte sa na potraviny s nízkym obsahom tukov a olejov a zvýšte prísun horčíka, aby ste vyrovnali hladinu inzulínu.

Čomu sa vyhýbať >>>

Do svojho jedálneho lístka zaraďte komplexné sacharidy (ovsené  vločky, hnedú ryžu, pohánku) spolu  s nízkotučnými mliečnymi výrobkami.
Do svojho jedálneho lístka zaraďte komplexné sacharidy (ovsené vločky, hnedú ryžu, pohánku) spolu s nízkotučnými mliečnymi výrobkami.
Zdroj: Shutterstock

Vyhýbajte sa

Ťažké mäso, syry, solené pochutiny, kofeín – to všetko by ste mali vylúčiť z jedálneho lístka, keďže tieto potraviny spôsobujú ukladanie tuku na bruchu, čo je presne to miesto, kde sa najviac zhromažďuje tuk pre tento typ postavy. Okrem toho vedú tieto potraviny k nadúvaniu.

Nezabudnite cvičiť

Zamerajte sa na cvičenia posilňujúce spodnú polovicu tela. Vhodná je chôdza, skákanie aj drepy.

Uvarte si

Kate  Middleton (37).
Kate Middleton (37).
Zdroj: Shutterstock

Omeleta so šampiňónmi

Asi 50 g šampiňónov očistíme a nakrájame. Rúru predhrejeme na 220 °C. V mise vymiešame 2 vajcia, 1 PL mlieka, 1/2 ČL kurkumy, štipku mletej papriky, trocha soli. Na panvici rozhorúčime 1 ČL olivového oleja a pridáme huby. Dve minúty opekáme a zalejeme vajcovou zmesou. Varíme na strednom ohni asi 3 minúty. Dáme do rúry a pečieme ešte 3 až 5 minút. Posypeme koriandrom.

240 kcal, B: 17 g, T: 19 g, S: 1 g

Asi 50 g šampiňónov očistíme a nakrájame.
Asi 50 g šampiňónov očistíme a nakrájame.
Zdroj: Shutterstock

Perfektný snack

Zamerajte sa na potraviny s nenasýtenými tukmi, na vajcia, ovocie a zeleninu. Padnú vám vhod aj ľanové semienka, ktoré pôsobia proti nadúvaniu a kŕčom v bruchu.