Ak chcete schudnúť, ale posilňovniam sa oblúkom vyhýbate, toto riešenie je pre vás ideálne. A zvládne to naozaj každý!

Pokiaľ ide o cvičenie a spaľovanie tukov, mnohým automaticky napadne to obávané slovíčko: posilňovňa. Ak neznášate spoločné cvičenie s inými ľuďmi a pach potu telocvične vás ani trochu nemotivuje popracovať na sebe a schudnúť, nemusíte zúfať. Existuje aj iné riešenie, ako účinne spáliť kalórie a zbaviť sa kíl navyše.

Vďaka pravidelným rezkým prechádzkam možno udržať primeranú hmotnosť oveľa účinnejšie a ľahšie, ako namáhavým cvičením v posilňovni. K tomuto záveru dospel výskum organizovaný The London School od Economics. Účastníci výskumu, ktorí strávili denne aspoň 30 minút rýchlou chôdzou, mali nižšie BMI ako ľudia, ktorí sa síce menej často, ale ochotne potili v posilňovni.

Tento pohyb zoštíhľuje viac ako posilňovňa.
Tento pohyb zoštíhľuje viac ako posilňovňa.
Zdroj: Shutterstock

Čo by ste ešte mali vyskúšať?

Ak chcete schudnúť rýchlejšie, začnite behať! Aby sa mohol sputiť proces spaľovania tukov, oplatí sa behať aspoň 30-40 minút.

Tento pohyb zoštíhľuje viac ako posilňovňa.
Tento pohyb zoštíhľuje viac ako posilňovňa.
Zdroj: Shutterstock

Keď vám to počasie dovolí, vytiahnite bicykel a choďte na čerstvý vzduch zbierať endorfíny! Ak vážite 60-70 kíl, za 30 minút spálite 260 kalórií.

Tento pohyb zoštíhľuje viac ako posilňovňa.
Tento pohyb zoštíhľuje viac ako posilňovňa.
Zdroj: Shutterstock

Nemáte radi posilňovňu a neláka vás ani bicyklovanie či chôdza? Vyskúšajte plávanie. Ak vážite 60-70 kíl, už za polhodinu spálite 300 kalórií. Plávať sa oplatí aj ľuďom s výraznou nadváhou, pohyb vo vode šetrí ich namáhané kĺby.

Tento pohyb zoštíhľuje viac ako posilňovňa.
Tento pohyb zoštíhľuje viac ako posilňovňa.
Zdroj: Shutterstock