Pevné svalstvo v oblasti podbruška vám vykúzli dokonalý stred tela. Pre brušné svalstvo je ideálnejší pestrý tréning, neupínajte sa len na pár tradičných „brušákov“. Dobrou správou je, že pri tvarovaní spodnej časti brucha precvičíte aj jeho hornú časť. Ak však chcete mať pekne vytvarované brucho, nezabúdajte na kardiocvičenia, ktoré vám pomôžu spáliť tuk.

Top 3 cviky na ploché bruško

1.V ľahu na chrbte zdvihnite zo zeme vystretú pravú nohu. Ľavú pokrčte a položte na stehno obidve dlane. Zdvihnite zo zeme hlavu i plecia a mierne zatlačte dlane do stehna, to sa snažte priťahovať k hrudníku. Pažami vytvárate pri pohybe protitlak. Potom nohy vystriedajte.

Opakujte 10-krát.

Cvik 1
Cvik 1
Zdroj: LÝDIA CZAKÓ


2. Vo vzpore ležmo sa oprite o dlane vystretých rúk a špičky. Dlane držte pod úrovňou pliec, vystrite chrbát, nedvíhajte zadok nahor, hlava je v predĺžení tela. Potom priťahujte striedavo ľavé koleno k pravému lakťu a naopak.

Opakujte 10-krát každou nohou.

Krok 1
Krok 1
Zdroj: LÝDIA CZAKÓ
Krok 2
Krok 2
Zdroj: LÝDIA CZAKÓ

3.Ľahnite si na chrbát, ruky nechajte položené voľne pri tele. Zdvihnite nohy, medzi stehnami a trupom držte pravý uhol, chodidlá flexujte. Potom ťahajte chodidlá dohora tak, aby sa zadok odlepil z podlahy. Nohy potom spustite.

Opakujte 15-krát.

Krok 1
Krok 1
Zdroj: LÝDIA CZAKÓ
Krok 2
Krok 2
Zdroj: LÝDIA CZAKÓ