Jogging milujeme, lebo sa pri ňom dá spáliť okolo 10 kalórií za minútu, samozrejme, v závislosti od váhy a rýchlosti behu. Až dvojnásobok však môžete spáliť pri týchto nasledujúcich 5 tréningoch.

  • Skákanie na švihadle

To je síce menšie, ako laná, ale spaľovanie tuku nie je o nič menšie. Hlavne, ak sa robí správne.

  • Bicyklovanie

Najväčší efekt je pri spinningu, alebo na cyklistickej dráhe, keď šliapnete poriadne do pedálov. Ale dobrý začiatok je aj ísť na bicykli do práce.

  • Kettlebell tréning

Je jedno, či kettlebell len dvíhate, odtláčate alebo ním šviháte hore dole, už aj základné cviky s ním z vás vypotia kopec tuku a sú mimoriadne účinné.

  • Burpees (angličáky)

Ide o zmes kľukov a drepov s výskokom. Keď ich robíte poctivo, sú skvelým posilňovačom a tvarovačom tela i spaľovačom tuku.

  • Tréning s lanom

Búchanie a hojdanie lana nerozpúšťa len tukové bunky, ale trénuje aj silu a rovnováhu. Vďaka tomu budete motivované dať do toho čoraz viac.