Presýpacie hodiny

Krásne krivky, štíhly driek, plné boky, prsia aj stehná – to sú prednosti, ktorými sa vyznačuje tento typ postavy. Mnoho žien s týmto typom postavy má problémy s ukladaním tuku na bokoch, ktorého sa následne nevie zbaviť.

Na čo sa zamerať

Chudé bielkoviny, ako je kuracie mäso alebo morka, ako aj potraviny s nízkym glykemickým indexom, ako sú ovsené vločky alebo sladké zemiaky, vám pomôžu pri spaľovaní tukov. Ženy s postavou presýpacích hodín by mali do svojho jedálneho lístka začleniť surovú zeleninu aj ovocie, celozrnné potraviny a dochucovať by mali korením.

Salma  Hayek (52).
Salma Hayek (52).
Zdroj: Shutterstock

Čomu sa radšej vyhnúť? >>>

Vyhýbajte sa

Kofeínu, mliečnym výrobkom, rafinovaným sacharidom a sladkostiam. Tie totiž spôsobujú zadržiavanie vody a zaťažujú organizmus.

Nezabudnite cvičiť

Zamerajte sa na pohyb zaťažujúci celé telo. Skúste rýchlu chôdzu, pričom nezabudnite hýbať aj rukami.

Ak máte postavu Salmy Hayek, tuk sa vám ukladá na 1 citlivé miesto: TAKTO si udržíte TOP figúru
Zdroj: Shutterstock‎

Uvarte si >>>

Plnená paprika

Približne 75 g morčacích pŕs nakrájame na kocky, 155 g kyslej kapusty prepláchneme vodou a vytlačíme prebytočnú šťavu. Jednu stonku petržlenovej vňate nasekáme. Asi 2 PL nízkotučného jogurtu vymiešame s 1/2 ČL horčice a dochutíme soľou a korením. Polovicu červenej papriky očistíme. Na panvici rozhorúčime 1 ČL oleja a opekáme papriku z oboch strán 1 až 2 minúty. Vyberieme. Do panvice pridáme mäso a opekáme. Osolíme, okoreníme a posypeme mletou paprikou. Pridáme kyslú kapustu a varíme asi 3 minúty. Zmes vložíme do papriky, pokvapkáme horčicovým dresingom a posypeme petržlenovou vňaťou.

190 kcal, B: 23 g, T: 8 g, S: 6 g

Do panvice pridáme mäso a opekáme.
Do panvice pridáme mäso a opekáme.
Zdroj: Shutterstock

Perfektný snack

Jedzte pravidelne, aby váš organizmus pracoval správne. Skvelou voľbou pre vás je hummus so surovou zeleninou, koláčiky z hnedej ryže s nesladeným arašidovým maslom, ovocie alebo orechy, napríklad mandle.