Viete, čo musíte urobiť, aby ste mali dokonalejší zadoček? Cvičiť. Ale nie je potrebné, aby ste si hneď kupovali permanentku do fitness centra. Aj vy môžete mať pekne tvarované pozadie a pritom vôbec nezáleží na tom, koľko máte rokov, či máte čas na cvičenie alebo či máte sedavé zamestnanie...

Fungujú totiž aj úplne jednoduché cviky na pevnejší zadok, ktoré bez problémov zvládnete skoro kedykoľvek počas dňa. Len na ne nesmiete zabudnúť. Na prekážku pritom nie sú vek, nedostatok času a dokonca ani sedavé zamestnanie.

Ilustračná snímka
Ilustračná snímka
Zdroj: Shutterstock

1. Zadok môžete posilňovať aj s košom bielizne

Zdvihnite košík bielizne a potom si s ním zase čupnite tak, aby ste pritom nenamáhali chrbát, sila musí ísť z nôh. Stojte s nohami tak ďaleko od seba, aby to zodpovedalo dvojnásobku šírky ramien, chodidlá by mala smerovať rovno dopredu. Mierne podsaďte panvu dopredu, ramená naopak spustite dozadu a potom si pomaly sadajte do drepu. Opakujte štyrikrát.

Aspirín môžete pri praní použiť dvojakým spôsobom a obidva dobre fungujú.
Aspirín môžete pri praní použiť dvojakým spôsobom a obidva dobre fungujú.
Zdroj: Shutterstock