Polievky

250 ml hokaido polievky: 91 kcal

● Opražte malú cibuľu na pár kvapkách oleja, prihoďte tekvicu, osoľte, okoreňte, zalejte vodou, varte domäkka a následne rozmixujte na krém.

250 ml hrachovej polievky: 73 kcal

● Mrazený hrášok sparte s maslom, osoľte, okoreňte,  zalejte vodou, varte domäkka a rozmixujte na kašu, pridajte bazalkové pesto.

Na desiatu

Stále počúvate, že poobede a večer by ste už nemali jesť ovocie. Nie je to preto, že by večer malo zázračne viac kalórií, ale keď si ho dáte doobeda, stihnete energiu a cukor z neho do večera spáliť     a zužitkovať. Na desiatu skúste:

● 60 g červeného hrozna + 20 g eidamu: 99 kcal

● 45 g červeného jablka + 10 g arašidového masla: 100 kcal

● 100 g gréckeho jogurtu + 42 g banánu: 96 kcal

● 15 g mandlí: 96 kcal

● 17 g orechov kešu: 99 kcal

● 14 g vlašských orechov: 97 kcal

susene ovocie
Zdroj: Shutterstock

 Na olovrant

Ak vás prepadne vlčí hlad v čase olovrantu, siahnite za zeleninovými verziami snackov, ktoré vás zasýtia a dodajú potrebné živiny:

● 100 g mrkvy + 40 g hummusu: 100 kcal

● 100 g kalerábu + 50 g údeného tofu: 95 kcal

● 100 g pažítkového syra cottage + 60 g uhorky: 100 kcal

● 95 g guacamole s citrónom a rajčinami: 100 kcal

● 70 g stopkového zeleru + 50 g jogurtového dipu + 7 g slnečnicových semiačok: 96 kcal

● 20 g ražného knäckebrotu + slovenskej šunky 95 %: 100 kcal

 Prehľad nápojov

Pozor aj na nápoje, ktoré si zvyknete dopriať a pri ktorých máte pocit, že je to len voda. Aj taký džús má totiž veľa kalórií.

Nedáte dopustiť na horké nápoje a potraviny? Posilňujete si imunitu, no s vašou osobnosťou možno niečo nie je v poriadku.
Zdroj: Shutterstock

● 300 ml vody s citrónom: 5 kcal

● 250 ml mätového čaju: 5 kcal

● 1 dl bieleho suchého vína: 63 kcal

● 1 dl červeného suchého vína: 74 kcal

● 0,5 l piva 10°: 185 kcal

● 250 ml pomarančového džúsu: 102 kcal

● 250 ml koly: 113 kcal