Každá z nás chce v letných šatách či plavkách vyzerať dobre, k čomu patrí aj ploché brucho. Mirka, ktorá „chudne jedlom“, vie, že správnymi potravinami a ich vzájomnou kombináciou sa dá nafukovaniu predísť. Prečítajte si jej rady a určite vyskúšajte recepty našich foodblogeriek.

Miroslava Chvosteková, Chudnem jedlom 

Miroslava Chvosteková
Zdroj: Nikoleta Mackovjak Photography, archív blog

Ak vám nafukovanie znepríjemňuje život, malými úpravami môžete čiastočne odstrániť tento nežiaduci účinok niektorých potravín. Napríklad so strukovinami si vieme ľahko poradiť. Po uvarení ich rozmixujeme alebo prepasírujeme. Prepasírovaním odstránime šupku, ktorá spôsobuje nadúvanie. Pred varením je dôležité strukovinu viackrát umyť v studenej vode a namočiť ju na 8 až 12 hodín, pričom vodu dvakrát vymeníme. Vodu pred varením zlejeme a varíme v novej vode. Strukoviny varíme bez pokrievky, keď začne voda vrieť, pozbierame vzniknutú penu. Môžeme pridať riasu kombu, vďaka ktorej šupky strukovín rýchlejšie zmäknú. Navyše obsahuje jód a vápnik, ktoré sú ďalšími benefitmi.

Chudnem jedlom
Zdroj: Nikoleta Mackovjak Photography, archív blog