Možno si myslíte, že doma cvičiť nemôžete, lebo nemáte činky a iné nevyhnutné príslušenstvo. Máme pre vás dobrú správu. Na tieto cviky nepotrebujete absolútne nič, iba odhodlanie! Idete teda do toho s nami?

Cvičenie na doma

Krátke pokyny:  Všetky cviky by mali mať tri až štyri opakovania, podľa toho, ako budete vládať. Vždy si medzi danými okruhmi minútu oddýchnite a nezabudnite sa pred samotným cvičením najskôr minimálne päť minút poriadne rozcvičiť.  

Cvičiť môžete aj doma, inšpirujte sa našimi cvikmi, ale môžete si vymyslieť aj vlastné.
Cvičiť môžete aj doma, inšpirujte sa našimi cvikmi, ale môžete si vymyslieť aj vlastné.
Zdroj: Shutterstock.com

Prvý kruh

Drep: 20x

Plank: 30 sekúnd

Beh na mieste: 60 sekúnd

Jedna minúta pauzy

Cvičiť môžete aj doma, inšpirujte sa našimi cvikmi, ale môžete si vymyslieť aj vlastné.
Cvičiť môžete aj doma, inšpirujte sa našimi cvikmi, ale môžete si vymyslieť aj vlastné.
Zdroj: Shutterstock.com

Druhý okruh

Chôdza á la krab (do strany): 20x

Výpady vpred: 20x

Výpady dozadu: 20x

Jedna minúta pauzy

Cvičiť môžete aj doma, inšpirujte sa našimi cvikmi, ale môžete si vymyslieť aj vlastné.
Cvičiť môžete aj doma, inšpirujte sa našimi cvikmi, ale môžete si vymyslieť aj vlastné.
Zdroj: Shutterstock.com

Tretí okruh

Mostík s jednou nohou vo vzduchu: 20x

Mostík s druhou nohou vo vzduchu: 20x

Bicykel poležiačky: 20x

Beh na mieste: 60 sekúnd

Jedna minúta pauzy

Po tom, ako sa dostanete na koniec tretieho okruhu to celé aspoň trikrát zopakujte a nezabúdajte, variácii, ktoré môžete vymýšľať a obmieňať, je kopec, ide len o to, aby ste boli v pohybe a nepresedeli celý čas doma na gauči.