Jennifer Lopez (49)

Táto postava sa medzi ženami vyskytuje najčastejšie. Boky sú širšie ako plecia, a teda aj najnáchylnejšie na priberanie.

Na čo sa zamerať

Diéta by mala byť s nízkym obsahom tuku, zato s vyšším prísunom bielkovín a komplexných sacharidov. To vám pomôže spaľovať tuky a dodá energiu na chudnutie. Jedzte zeleninu a ovocie bohaté na vlákninu, ako aj quinou, ovsené vločky, pohánku a hnedú ryžu. Nezabudnite ani na mliečne tuky, ktoré sú najúčinnejšie v boji proti vlčiemu hladu.

Ideálne cvičenie je  kardio či kruhový tréning.
Ideálne cvičenie je kardio či kruhový tréning.
Zdroj: Shutterstock

Vyhýbajte sa

Tučné mliečne výrobky, ako je syr alebo smotana, a neorganické produkty nie sú veľmi vhodné. Ženy s týmto typom postavy často trpia na hormonálnu nerovnováhu, preto sa vyhýbajte potravinám ako káva, alkohol, sója. Tie môžu spôsobovať zbytočnú produkciu hormónov.

Nezabudnite cvičiť

Keďže sa vám tuk ukladá predovšetkým na bokoch a stehnách, začleňte do svojho programu cviky na nohy, kruhový tréning a kardio.

Postava v tvare hrušky má problém s partiou bokov a stehien.
Postava v tvare hrušky má problém s partiou bokov a stehien.
Zdroj: Profimedia

Perfektný snack

Biely jogurt a malé jablko. 

Uvarte si: Šalát s quinoou

Približne 65 g quinoy privedieme spolu so 60 ml vody do varu. Varíme, kým sa voda nevyparí, a necháme vychladnúť. Štvrť uhorky nakrájame na malé kúsky spolu s 35 g cherry
paradajok a so 1/4 červenej papriky. Trošku horčice vymiešame so štipkou cukru, s trochou jablkového octu a dochutíme citrónovou šťavou, soľou a korením. Posypeme nasekaným kôprom. Do misy dáme uhorku, quinou, paradajky, cibuľu, 50 g kukurice a zamiešame. Dochutíme dresingom a podávame posypané bylinkami.
290 kcal, B: 11 g, T: 6 g, S: 46 g

Šalát s quinoou
Šalát s quinoou
Zdroj: Shutterstock