Cvičenie nalačno je efektívnejšie

Ani pred cvičením telo netrápte a dodajte mu energiu, ktorú potrebuje. Hodinu a pol pred začiatkom si dajte ľahké jedlo, aby ste počas športovej aktivity nestratili energiu potrebnú pre správnu funkciu organizmu.

Ak chcete schudnúť, nesmiete veriť týmto diétnym mýtom.
Ak chcete schudnúť, nesmiete veriť týmto diétnym mýtom.
Zdroj: Shutterstock.com

Ide to aj bez raňajok

Ranný nedostatok času nie je pre absenciu raňajok ospravedlnením. Ak nenaštartujete metabolizmus ihneď ráno, spomalíte ho a telo bude s energetickým deficitom zápasiť celý deň. Ak máte ráno málo času, zvoľte jedlo, ktoré pripravíte rýchlo a jednoducho!

Ak chcete schudnúť, nesmiete veriť týmto diétnym mýtom.
Ak chcete schudnúť, nesmiete veriť týmto diétnym mýtom.
Zdroj: Shutterstock.com

Obed je najdôležitejším jedlom dňa

Každé jedlo dňa má svoju dôležitosť. V redukčnom jedálničku sa snažte prijať viac energie dopoludnia. Popoludní jedzte menej a prednosť dajte kvalitným bielkovinám pred sacharidmi.

Ak chcete schudnúť, nesmiete veriť týmto diétnym mýtom.
Ak chcete schudnúť, nesmiete veriť týmto diétnym mýtom.
Zdroj: Shutterstock.com

Keď vynechám prílohy, schudnem

Každé hlavné jedlo dňa by malo byť komplexného charakteru, preto na prílohy nezabúdajte. Ich množstvo však upravujte podľa druhu jedla. Na obed si ich doprajte, naopak, pri večeri radšej nahraďte napríklad zeleninou.

Ak chcete schudnúť, nesmiete veriť týmto diétnym mýtom.
Ak chcete schudnúť, nesmiete veriť týmto diétnym mýtom.
Zdroj: Shutterstock.com

Pohár vína chudnutiu neuškodí

Opak je, bohužiaľ, pravdou. Alkoholom totiž prijmeme mnoho prázdnej energie, ktorú by sme mohli prijať kvalitnou stravou. Obľúbené dve deci bieleho vína dodajú nášmu organizmu 500 kJ, čo predstavuje až 1/3 energetického príjmu pri raňajkách.